Support

Voor een continu werking van uw kassa is het heel belangrijk dat u kan terugvallen op een goede support, die dan liefst ook bereikbaar is buiten de normale werkuren en in het weekend. Zeker bij een horecazaak is het net op die momenten dat de kassa het meest gebruikt wordt! Zelfs als is uw zaak met de beste en duurste kassa uitgerust, problemen zijn nooit volledig uit te sluiten. Zowel met de software als de hardware kan er al eens iets misgaan. Ook door externe factoren kan er een plotse onderbreking ontstaan. 

Stel u voor dat u net vóór een lang weekend, in het seizoen, zonder kassa valt. Uw organisatie zal hierdoor flink verstoord geraken; met de nodige extra kosten of omzetderving als gevolg.
Bij cloudkassa.be beseffen we dit maar al te goed en voorzien hiervoor onze service overeenkomst ‘kassa onderhoud’. Met een forfaitaire kost bent u verzekerd van een supportdienst 9-17h of 24/7 die vlot bereikbaar is en snelle interventies voorziet.

Support is mogelijk via:

  • Telefoon
  • E-mail
  • Remote
  • Onsite

 

 

Telefoon

059365002

E-mail

support@cloudkassa.be

Remote

download
support client

Onsite

Creëer een Ticket

Download de

support

support client volgens uw systeem:

Gebruik onderstaand formulier om een support ticket aan te maken.


support

Support overeenkomst

Mogelijks is er nu geen support overeenkomst voorzien bij uw huidig kassasysteem? En is het ook niet geweten wie er eventuele problemen gaat oplossen wanneer deze zich zullen voordoen? Dit is een vrij riskante situatie, in het geval van een ernstige storing zal uw kassa niet snel terug bruikbaar zijn. Mogelijks is de kassa intussen zelf te oud om nog aan een redelijk prijs hersteld te worden. In dit geval zit u dagen, of misschien wel méér dan een week zonder kassa!
Onze adviseurs bekijken graag, samen met uw en een kopje koffie, de actuele situatie en maken een passend voorstel zodat u met een gerust gemoed met uw kassasysteem kan verder werken.