Versie Controle
Gebruik steeds de laatste versie
Heel regelmatig worden er updates gepubliceerd van iSoftli. Zo ben je steeds in het bezit van de laatste versie van de software. Bij een update komt er vaak ook nieuwe functionaliteit beschikbaar. Zo werd bijvoorbeeld onlangs de mogelijkheid toegevoegd, om facturen te maken van een kasticket. Een update dient soms ook om een aanpassing door te voeren nadat het besturingssysteem (OS) van de kassa werd bijgewerkt. Bij een update corrigeert ook bugs of vertaalfouten.
Een update kan je steeds zonder kosten installeren, dit maakt deel uit van het abonnement. Via de Apple App Store of de Google Play Store bekom je gemakkelijk de laatste versie. Je kan de versie controleren door bij het starten, op het tandwiel te klikken. Momenteel (01/23) is de actuele versie bij:
Apple ipad: 2.0.216
Android: 1.317
Windows: 41
Zorg dat je kassatoestel aangemeld is bij de App Store of Play Store, je hebt daarvoor een Apple account of Google account nodig. Van zodra er dan een update beschikbaar komt, krijg je een melding.
Je kan dan opteren om de update direct te installeren of nog eventjes uit te stellen tot een rustiger moment.
Locatie
Controleer meteen ook als je de correcte url gebruikt volgens je account:
kassa met blackbox: https://securebeta.isoftli.com
kassa zonder blackbox: https://loginbeta.isoftli.com
Tip: Wist je dat je deze url ook gewoon in je webbrowser kan ingeven (of zelf hier gewoon doorkikken)? Je kan op die manier, vanop gelijk welke locatie, je aanmelden bij iSoftli. Je kan vervolgens Rapporten bekijken of in de Backoffice (Beheer gedeelte) werken om bijvoorbeeld producten aan te passen. Je merkt dat de product prijzen bijwerken, zeker niet steeds aan de kassa zelf moeten gebeuren.