Kassa Premium Support

door | 23/12/2022 | Algemeen | 0 Reacties

In uw zaak moet u regelmatig beroep doen op specialisten of technici om u te adviseren bij een investering, of u te helpen bij een herstelling.
Bij een kassasysteem is dit niet anders, net als andere apparatuur of uw bedrijfswagen, kan het voorvallen dat u op zeker moment assistentie nodig heeft. Soms kunnen dat specifieke vragen zijn, hoe u iets moet aanpassen in de kassa of andere aangelegenheden met een minder dringend karakter. Maar evengoed zit u met een storing, waardoor een normale werking in uw zaak niet meer mogelijk is! In beide gevallen is het van belang dat u weet waar u terecht kan met uw vragen. Maar in het laatste geval, een algemene storing, is het heel belangrijk dat u ook iemand kan bereiken buiten de normale uren, of in het weekend.

Service overeenkomt (SLA)

Bij cloudkassa.be bieden we onze klanten de mogelijkheid om te kiezen voor een SLA. Niet de groene frisse sla uit uw keuken, maar een Service Level Agreement zoals dat genoemd wordt. Hiermee bent u verzekerd van een snelle reactie en eventueel een interventie ter plaatse als dit nodig blijkt.

Volgens het soort zaak bieden we diverse type’s ondersteuning die best passen bij de verwachtingen:

  • 5dagen: maandag – vrijdag, 9-17h
  • 6dagen+: maandag – zaterdag, 8-20h
  • 7dagen+: maandag – zondag, 8-23h
  • 24/7: maandag – zondag, 24/24h 
broodjeszaak-kassa

Behalve verzekerde bereikbaarheid, zijn er ook nog heel wat andere zaken die deel uit maken van de Premium support. 

  • gratis vervangtoestellen bij defecten
  • assistentie per telefoon, e-mail en schermovername
  • korting op uurloon en kassa supplies (papier,…)
  • opvolging dossier en updates
  • ondersteuning bij koppeling betaalterminal of andere integraties

Kortom alles wat er nodig is voor een optimale werking.
Premium support is er al voor zo’n € 14/maand.

Wat als?

Stel dat u op vrijdagnamiddag vaststelt dat er een probleem is met uw kassa, u kan niet verder werken! U probeert uw leverancier te bereiken maar u kan niemand bereiken.
Als dit midden in het seizoen gebeurt, net in een verlengd weekend, zit u met een groot probleem!
Een eenvoudige simulatie:
Als u 3 dagen uw kassa niet kan gebruiken bij een maandomzet van pakweg € 10000, betekent dit € 1000 omzet verlies!
Pas de cijfers aan volgens uw zaak en bekijk het mogelijks omzet verlies als uw kassa buiten dienst is.

 

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De volgende artikels uit dezelfde categorie kunnen u mogelijks ook interesseren:

Tot 800 euro voordeel per trimester per werknemer

Tot 800 euro voordeel per trimester per werknemer

Sedert 1 januari 2014 kan er een korting bekomen worden van € 500 per kwartaal op de patronale bijdragen van maximaal 5 vaste, voltijdse werknemers. Deze korting wordt zelfs € 800 als de werknemer nog geen 26 jaar is!Regelmatig ontmoeten we horeca uitbaters die niet...

Horeca Beurs Bredene

Horeca Beurs Bredene

De Belgische kust heeft tal van horecazaken, maar ook zijn jaarlijkse horeca beurs. Deze beurs vindt plaats te Bredene in het Meeting- en Eventcentrum Staf Versluys.Traditioneel kan u als bezoeker er de laatste trends en evoluties ontdekken met betrekking tot de...

Uw zaak in de Gault & Millau gids?

Uw zaak in de Gault & Millau gids?

Traditioneel wordt in het najaar tijdens Horeca Expo Gent de nieuwe Gault & Millau gids voorgesteld. De laatste 2 jaar werd dit onder invloed van Covid maatregelen, echter herleid tot een digitale voorstelling.Deze papieren horeca gids, met een oplage van zo'n...

Overstap maken naar een nieuwe GKS

Overstap maken naar een nieuwe GKS

Uw zaak draait goed maar u merkt dat er tijd verloren gaat omdat het kassasysteem niet optimaal werkt of verouderd is. De kelners moeten met een notitieblok aan tafel de bestelling noteren. Vervolgens gaan ze aan de kassa de bestelling ingeven, hopelijk moeten ze niet...

Starten met een kassa in uw nieuwe zaak

Starten met een kassa in uw nieuwe zaak

Uiteindelijk is er het er toch van gekomen, u heeft beslist om te starten met een eigen zaak. Misschien start u binnenkort met een horecazaak zoals een restaurant, bistro, koffiebar,  broodjeszaak of crèmerie? Of eerder een retail shop in textiel of detailhandel,...