In uw zaak moet u regelmatig beroep doen op specialisten of technici om u te adviseren bij een investering, of u te helpen bij een herstelling.
Bij een kassasysteem is dit niet anders, net als andere apparatuur of uw bedrijfswagen, kan het voorvallen dat u op zeker moment assistentie nodig heeft. Soms kunnen dat specifieke vragen zijn, hoe u iets moet aanpassen in de kassa of andere aangelegenheden met een minder dringend karakter. Maar evengoed zit u met een storing, waardoor een normale werking in uw zaak niet meer mogelijk is! In beide gevallen is het van belang dat u weet waar u terecht kan met uw vragen. Maar in het laatste geval, een algemene storing, is het heel belangrijk dat u ook iemand kan bereiken buiten de normale uren, of in het weekend.
Service overeenkomt (SLA)
Bij cloudkassa.be bieden we onze klanten de mogelijkheid om te kiezen voor een SLA. Niet de groene frisse sla uit uw keuken, maar een Service Level Agreement zoals dat genoemd wordt. Hiermee bent u verzekerd van een snelle reactie en eventueel een interventie ter plaatse als dit nodig blijkt.
Volgens het soort zaak bieden we diverse type’s ondersteuning die best passen bij de verwachtingen:
- 5dagen: maandag – vrijdag, 9-17h
- 6dagen+: maandag – zaterdag, 8-20h
- 7dagen+: maandag – zondag, 8-23h
- 24/7: maandag – zondag, 24/24h
Behalve verzekerde bereikbaarheid, zijn er ook nog heel wat andere zaken die deel uit maken van de Premium support.
- gratis vervangtoestellen bij defecten
- assistentie per telefoon, e-mail en schermovername
- korting op uurloon en kassa supplies (papier,…)
- opvolging dossier en updates
- ondersteuning bij koppeling betaalterminal of andere integraties
Kortom alles wat er nodig is voor een optimale werking.
Premium support is er al voor zo’n € 14/maand.
Wat als?
Stel dat u op vrijdagnamiddag vaststelt dat er een probleem is met uw kassa, u kan niet verder werken! U probeert uw leverancier te bereiken maar u kan niemand bereiken.
Als dit midden in het seizoen gebeurt, net in een verlengd weekend, zit u met een groot probleem!
Een eenvoudige simulatie:
Als u 3 dagen uw kassa niet kan gebruiken bij een maandomzet van pakweg € 10000, betekent dit € 1000 omzet verlies!
Pas de cijfers aan volgens uw zaak en bekijk het mogelijks omzet verlies als uw kassa buiten dienst is.
0 reacties